24.1.13

Mereka Rajin Komen Episod 2

dulu, aku dah buat entri "mereka rajin komen" sebelum ni. entri penghargaan buat top 10 blogger yang rajin komen dalam blog ni. tapi, tu dah agak lama dah. bila aku tengok balik senarai top 10  "pengomen yang pening" kat side bar tu, aku tengok list tu dah banyak berubah. dah banyak ada nama-nama baru.

so, aku decide nk buat penghargaan buat mereka yang rajin komen (episod 2). macam yang aku cakap dalam entri "mereka rajin komen" sebelum ni, aku lebih puas kalau entri aku dikomen, sebab aku suka 2 ways communication. sebab tu, seboleh-bolehnya, aku akan balas komen korang, walaupun lambat.

so, kali ni, aku list-kan top 10 pengomen tegar blog Hikayat Budak Pening setakat ini. mereka rajin komen. so, kalau korang terjah, tak rugi. mana tau mereka jadi 'pengomen tetap' blog korang pulak nanti.

maka, mereka yang dimaksudkan adalah :

1. Sayidah Nafisah Ruslan
b e l o g k a y a n g a n 

B e l o g k a y a n g a n


2. nik ros 
❤ Journal of my life ❤
❤ Journal of my life ❤


3. NORSHAHFEZA HAMSAN 
paheet manees hidup sapeeja
paheet manees hidup sapeeja


4. iima ❥
iiMARAzAK
http://imahotmail.blogspot.com


5. vidalsisah
Diari Maya
Diari Maya


6. Awan Nina
Awan Nina
Nurlina Nordin


7. Cik Syida
cyda yusof
http://www.cydasite.my
Syida Rasyidah


8. Syazana Zainn
SYAZANA STORY GLORY
SYAZANA STORY GLORY


9. KY
Ilhamku Disini
Ilhamku Disini

10. Jna marcello
..NaHandsomeGirl...


kepada yang tak tersenarai, jangan berkecik hati yer.. aku tetap menghargai korang. 

maa'ssalamah,
Pha is 

30 comments:

  1. Perempuan? sajee?? haaaaa....................................

    ReplyDelete
  2. tak kecik hati pun. sebab ada dalam senarai..hikhikhik
    no 2 lagi tu..tq

    ReplyDelete
  3. perempuan semua? kat IPTA mrka conquer di dlm blog pun mrka kuasai? oh! sabar aje la...

    ReplyDelete
  4. wah.. taniah untuk semuanya :)

    ReplyDelete
  5. alaaa tak termasuk *tunduk ke bumi*

    hahahahaha XD

    ReplyDelete
  6. wah semua blog aweks.mau terjahla..hihi

    ReplyDelete
  7. KY pun ada, tapi maaflah, sehari dua ni, tak sempat singgah sini, sibuk sikit, blog buka publish entri lepas tu tinggal...baru hr ni dapat bw...

    ReplyDelete
  8. nampak tak betapa pemalasnya lelaki nk berblogwalking . prempuan je sntiasa menguasai . haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan malas nk bw.. mgkin malas nk komen je.. hehehe

      Delete
  9. kalau I komen ni nnt dah boleh masuk ranking ;) hehehe

    ReplyDelete
  10. banyak komen banyak riski :D

    ReplyDelete
  11. Lamaa tk blogwalking dan jejakkan kaki ke sini. Busy. Heehe. Semakin meriah nampak? ;)

    ReplyDelete
  12. Apa cerita? Pha Is lebihkan awek ja.. hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mana ada... x lebihkan sapa2 pun.. diorg yg mai sendiri.. hehehe

      Delete
  13. nik,syida gan Na...slalu gak ke sna :)

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. hahaha.. jgn buat selalu, nanti x lawa... hahaha

      Delete