9.6.11

hasil kritikan

hasil dari kritikan dari segmen BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU baru2 ni, perkara yang dapat aku rumuskan ialah, kelemahan or kekurangan luaran blog yang kritikal ada 3. iaitu:


1. iklan nuffnang yang agak mengganggu
ok. aku delet.

2. header yang ada muka garang
ok. pasai header tu, memang aku saja bagi "garang." nak menunjukkan mode serius sebab masa tu aku sedang amik KSCP-kursus semasa cuti panjag a.k.a "short sem". macam "exam mode" aku dulu la.. hehe.. tapi tak pe. tu untuk sementara waktu jew....memang aku akan tukar lepas aku habis kscp.

3. ikon shoutbox yang "ganas".
ganas sangat kew? yer la.. yer la.. aku tukar.. hehehe

selain dari 3 ni, ader lagi, tapi yang lain tu just 1 undian je.. yang tiga3 ni kritikal.. so, aku tekankan yang ni dulu...

harap kali ok  la... hehehe....


 Pha is

1 comment:

  1. orait.. baru ai tak pening.. ok, kemas dari sebelum ni..

    ReplyDelete